Gungun Agsahin uygun bilmiyorum ama avent sdc501 çok memnunum eylülde 170 e almştk şuan uçmuş fiyat :(
Fatmanur68 Agsahin petrix diye bir marka kullanıyorum 2.el almıstık fiyatlar yüksek olunca okadar vercek durumum olmadıgı için 70 tlye almıstm hic sorun yaşamadım 5 aydır kullanıyorum
Fatmanur68 Agsahin petrix diye bir marka kullanıyorum 2.el almıstık fiyatlar yüksek olunca okadar vercek durumum olmadıgı için 70 tlye almıstm hic sorun yaşamadım 5 aydır kullanıyorum
Kuzumveben Agsahin bir hafta kadar oluyor yeni aldik hepsiburadadan motorola bebek telsizi 250 tl fiyati memnunuz baya
Nazinannesiyim Annesionuyesin mobil uygulaması ni indirip yapabilirsiniz yurtdısından geliyor bir iki ay sonra. Genelllikle çin'den.
YagmurAras Weewell WMA370 Dijital Bebek Telsizi 300mt.e bebekten almıştım 2.5 ay oldu 250 tl ye çok memnunum