Benimde bebeğimin bir ara atesi vardi düşmemişti disten sanmıştık bir türlü atesi dusmeyince doktora goturmustuk trombositi düşük çıkmıştı hemotolojiye yönlendirmisti
acil olarak .teshisimizde itp purpura idi.losemi diye çok kormustuk ,insallah distendir