Seymaay Bebişlerin saçları ne zaman şekillenmeye başlıyor yani saçlarımız yeni yeni çıkıyor düz gibi şuan sonrası kıvırcık olur mu yada düz mü kalır. Merak sadece 😄
balyanakannesi2 Seymaay Dümdüzdü ilk doğduğunda 😊şuaan kıvır kıvır. 7. Ayın sonunda başladı kıvrılmaya 😍 ama muhtemelen kestirdikten sonra düzelir 🤷
Darkrosewater Seymaay biz bir yaşına giricez biraz uzadı saçlarımız ve kıvrılmaya başladı öncesinde düzdü
Zeynepugur Seymaay ah benim kızımın saçları uzamıyor 😂😂 6 bucuk aylık daha minicik yok gbi hep dökülüyor netcem bilmiyorum bende merak ediyorum düz mü kıvrık kıvrık mı kimbilir kaç yaşında uzar saçlarımuz😂
Darkrosewater Seymaay benim bir bebeklik fotom var bonus reklamındaki gibi saçlarım 😁 2 yaşlarında falanım ama şimdi ne idüğü belirsiz biz saç şeklim var 😂😂😂
Darkrosewater Zeynepugur döküldükten sonra yenileri çıkıyor zamanla benim kızım ilk doğduğunda ense saçları baya uzundu hepsi döküldü sonra çıktı yenileri 😁
Seymaay Zeynepugur benim oğlum da 5 aylık olmak üzere bizimde daha pek uzamıyor önce bi döküldü şimdi yavaş yavaş çıkıyor gibi ama hâlâ kel sayılırız 😂
Seymaay Darkrosewater genelde belli bir yaştan sonra oturuyor ama bakalım bebişlerimzin ne zaman şekillenecek 😄