bloggeranne Kızlar kanamam var diye doktora gitmiştim ve bana duphaston diye bir hap verdi emzirdiğimi söyledim ama reçetede içilmemelidir yazıyor daha önce hem emzirip hem bu ilacı kullanan varmı?
bloggeranne Mom0911 yok değilim ultrasonla baktı hiç bişey görmedi zaten ben adet oldum 1 hafta sonra tekrar peçeteye kan geldi daha sonra kahverengi oldu o yüzden gitmiştim
Mom0911 bloggeranne genelde bu ilaçı hamileyken düşük riski veya kanama olunca veriyorlar 🙏 eğer doktora emzirdiğinizi söylediyseniz ona göre bu ilaçı verdiyse sıkıntı yok