Merhabalar 😊sezeryandan ne kadar sonra karın bölgesine ağda yaptırdınızz uyuşukluk hissi olduğundan korkuyorum birazz hamileliğimde tüylenme oldu o bölgede maleseff rahatsız ediyo beni ama aldırmaya hala cesaret edemedimm sizler ne zaman yaptınızz acaba?