Buseliii Sonsuzmutluluk peki birşey daha sormak istiyorum . İlişki sırasında acı vs oldumu ben çok korkuyorum acı vs olur diye .
Sonsuzmutluluk Buseliii Psikolojik olarak doğumdan etkilenildiği için istem dışı kendimizi kastığımız için ne yazıkkı acı ve ağrı oluyo ama zamanla alışıyor siz eşinizle konuşup dikkat etmesini söylersiniz ama. Zamanla da düzelir