Meltemocak Sezeyanla doğum yapalı 50 gün oldu kanamam 35. Gün bitti ama fazla iş yaptığım zaman fazla yürüdüğüm zaman fazla yorulduğum zaman lekelenmem oluyor kaygan bir sıvıyla birlikte başına gelen varmı ilk doğumum bu arada
Bebegim_ben Meltemocak nerdeyse 50 gun olucak bende de aynı gittim doktora her kadın da farklı olur dedi rahmime baktı tertemiz dedi bazı kadın hemen kesilir 6 ay 1 sene görmez bazı kadında leke leke arada hep görür dedi
[silindi] Meltemocak normalde olan akintiniZ2 kanla karışık gelebilir bu donemde dışarı atılan herşey normal çok temiz atltan da var ben gibi kanaması leke 4 yada 5ay dan fazla süren de var bu rahimle alakalı bir durum korkmayın yani
Meltemocak Bebegim_ben normalde ilaçla adet gördüğüm için bukadar uzun sürmesi korkuttu beni demekki olabilen birşeymiş
Meltemocak [silindi] ilk doğumum olduğu için bilmiyorum nasıl olduğunu açıkçası korkmadım değil içerden sızan kan falanmı var diye teşekkür ederim bilgin için
Yamhasoz Ben de iki ay önce sezeryanla doğum yaptım benim hiç kanamam olmadı ilk hafta çok az miktarda oldum sadece. Bu normal mi acaba yani 40 gün boyunca kanamadan bahsediliyor ben içimdeki pisliği atamadım gibi hissediorum
Meltemocak Elizbkrc benimki regl değil canım lohusa kanamam bitti 35. Gün falan bu gelen leke fazla iş yaparsam çok fazla yürürsem falan kaygan birşeyle birlikte kırmızı kan geliyor az birşey kesiliyor sonra gene aynısı oluyor anlamadım neden oldugunuda