Benim oğlumda 4 aylıkken 6.400 dü sağlık ocağı hemşire çok zayıf hiç kilo.almamis 1 ayda 500.gram.almis.felan dedi mamayla besleniyor birde iste doktora git aşırı korkuttu 5ayda gel kilosuna bakalım dedi iste şuan 4ay 29 günlük 5ayda gidicem bakalm nr kadar klosu kimseyi takma önemli olan sağlıklı olmaları ….
Birde bebeğim aşırı huysuz hiç durmuyor sürekli bir ağlama öyle olan var mı nedeni nedir lütfen bilgi veirr misiniz?