SilanErc Merhabalar, Sol göğsümde bir tane süt kabarcığı var. Bebeğim emerken inanılmaz ağrıyor etimden et koparıyo sanki. Sıcak su kompresi yaptım ovdum, sağdım, emmeden önce denedim emzirdim ama asla geçmedi. Önerisi olan var mı?