1anne- marka veremeyecegim ama ölçülerinin açılınca tek kisilik yatak boyutunda olmasina bir de besik halindeyken cocuk ayaga kalktiginda sarkamayacak kadar yüksek olduguna emin olursaniz uzun süre kullanirsiniz. Kizimda coo memnun kaldim ben. 2 yasina kadar besik olarak kullandi, 3 yasina kadar da on paneli cikartarak. Sonra yatak haline getirdik, 9 yasina kadar tepe tepe kullandi daha da kullanirdi.