Kızlar ben kesisiz normal doğum yaptım aşırı zor oldu doktor kesmicem diye ısrar etti ve çok çok fazla ıkındım . İlk başlarda her şey iyiydi ama bir haftadır sanki bişey batıyo gibi hissettim bir çocuğum daha var hiç oturmadım mecburen hep ağır kaldırdım ayakta dolandım vs . 20 gün oldu aynadan baktım yuvarlak bi et parçası sarkmış şişmiş gibi bu durumu yaşayan varmı çok korkuyorum 😩😩😩