Kızlar bebeğim 3 aylık 1 aydır yüz üstü uyuyor o şekil alıştı eliyle yüzünü kapıyor ışıktan hoşlanmıyor sırt üstü yatırımaya çalışıyorum uyumuyor uykuya dalsa bile hemen uyanıyor ağlıyor yüz üstü dönderince saatlerce uyuyo,ama göz torbaları şişiyo hafiften yüz üstü yattığı için oluyormuş çok uğraşıyorum alıştıramıyorum ya yan da yatmıyor sırt üstü de yatmıyor🤦🏻♀️