Tugba_26 Merhaba hanımlar 9 aylık bebeğim var adet lerim duzenliydi bu ay 20 gün gecikti hala olmadım test yapms tm 1 hafta geciktiginde çıkmamıştı sütüm de azaldı acaba emzirdigim için mi düzensizlik olmuştur gebelik olabilir mi