Sltnm06_ burnunu ne kadar temiz tutarsanız o kadar çabuk iyileşir arada aspiratörle uyku öncesindede şırıngayla serum fizyolojik ile temizleyebilitseniz daha iyi olur. Ventolin budecort verdiyse saatlerini şaşmayın 3 4 günde toparlar inşallah. Sarımsaklı zeytinyağını da yapın oda işe yarıyor gibi. Ama krsinlikle burnunu sık sık temizleyin ihmal etmeyin.
Bronşitten hastanede yattık biz geçen ay onun üstüne iki kere hasta oldu hep burnunu açık tuttum ağlasa da zırlasada çektim temizledim. Öksürük varsa prospan da kullanabilirsiniz eczacıya doktora falan sorup benim kızım 13 aylık sabah akşam birer çay kaşığı veriyorum çok öksürük olmasa bile şu an (korkumdan😁)
2 yaşını görse rahatlarsınız inşallah en azından düzgün ilaç kullanırsınız o zaman yaaa çok zor böyle
Bide yatarken yatağının baş kısmını yükseltin altına yorganını katlayıp koyun reflü yatağı gbi yokuş aşağı olsun daha rahat uyur