SedaSM Benim 2 yaşındaki oğlumda da tamamen aynisi var. Alıştık artik hırıltıyi duyunca ventolin kullanmaya.
Bir de inhaler kullanimina gecti artık malesef.
Zannediyorum çocukluk çağı boyunca devam edecek. Sansliysak 7-8 yaşlarında biter diye umuyorum.
Endise etmeyin, çağımız hastalığı bunlar. Elimizden geleni yapacağız