snowflake Ben değil ama annem aynı şeyleri yaşadı. Durmayan kanamalar kansızlık yapmisti artık. İlaçlar hormonlu spiral hiçbiri tam sonuç vermedi iyice kalınlaştı doktorlar artık alınmazsa rahim kanserine dönecek dedi tabi bunlar senelerce sürdü kısa zaman değil. Ve rahmi alındı geçen sene 46 yaşında ama yaşınız genctir muhtemelen sizde belki tedaviler işe yarar. Annemin sadece rahmi alındı yumurtaliklari duruyor en azindan menopoz a girip birde onun sıkıntısını çekmemiş oldu böylece. Ama arkadaşımın annesi aldırmadı hastanelik oldu mecbur yumurtaliklari da alininca menopoz a girdi🌸