Kızım 4.5 aylık dün 2 sefer sabah akşam kaka yaptı hardal hafif sulu gibiydi bugünde biraz önce yaptığıyla beraber emdikten sınra 4.kez kaka yaptı fakat ateş yok,halsizlik yok,uykuya geçişte bi huzursuzluk yaşıyoruz.Vitagil Demir takviyesine başladık onun yan etkisi mi acaba diye düşünüyorum.Yarında devam ederse doktora götürmeliyim değil mi 🙏🏼