Talhaninanasi bebeğimin boğazında hirilti vardı 2 haftalıktan beri serum fizyolojik sıkıp otoribebe ile çekiyordum bende ama bi türlü geçmedi ayda 3 defa falan doktora götürdüm hic biseyi yok diye defalarca eve yollandim doktordan azar işittim bile sonuç kızımın kalbinde sorun varmış ve yavrum doğduğundan beri minicik bi nefes borusu ile yaşıyormuş 3 aylik olunca elimde morarip kaldı şu an 4 aylık oldu ve ben 1 aydır kızımdan uzaktayım kızım yogun bakimda yaşam savaşı veriyor hiriltiyi ihmal etmeyin sebebini bulana kadar araştırın gerekirse bi kalp damar doktoru da görsün erken teşhis her zaman çok önemli