Ecrinnkk merhaba. Ay iyi sevindim bebisiniz adina, mama yarıyorsa ne mutlu. Bizde ilk aptamil kullandık o da hiç fayda etmedi. Sanırım smaya da şans verebilirim diye düşünüyorum. Ayrıca kaç aydır bebelac kullanıyoruz sürekli değiştirmek sıkıntı olurmu acaba