Mom4775
şırıngaya serum çekip onunla yıkıyorum burnunu.
hasta olduğu zamanlarda doktorun verdiği bir damla var o da anında açıyor. Ama yedi günden fazla kullanılmaması gereken bir ürünmüş ve kızım onu kullanmaya çok zor ikna oluyor. En en son çare olarak ona başvuruyorum. Bir de yine hastayken doktorun verdiği burun spreyi var.
genelde serum ile yıkamak iyi geliyor.