3 aylık bebeğim başını kendi kaldırmıyor bişey almak için elini uzatıyo ama oyuncak tutup almıyo diş kaşıyıcı aldım onu ağzına götürüyor sadece sormak istediğim bunlar normal evet başını kaldırmama durumunu nexaman Dr göstermem gerek sizce belirli doktorumuz da yok devlet hastanesinde hangisi izinli değilse ona gidiyoruz belli başlı sürekli gelişimini takip edecek aklıma takılanı soracağım bir doktorumuz yok evet her bebeğin gelişimi farklı olur sadece nezman müdahale edilmesi gerekir 🥰🥰