Kızlar meraba artık çok yıpranıyorum bi gün iyi üç gün kötü hep huy değiştiyo iştahsız bide çok herşeye ağlıyor mız mız ediyor sizce normal mi 3 yaşı yaklaştığı İÇİN mi böyle sizde durumlar nedir endişeleniyorum tek bizde mi böyle diye artık oda sıkıldık bu durumdan asla memnun edilmiyor siz bu durumda neler yapıyorsunuz bnde mi yanlışlık var 😣🤦🏼♀️🤫