Yagmur1c hayır hâlâ arada oluyor. Bazen on beş yirmi günde bir bazen üst üste oluyor. Doktor okul çağına kadar devam eder dedi. Nadiren ergenliğe kadar devam eden oluyor dedi. Yapılacak bir şey yok maalesef. Üstüne gidip uyandırmaya çalışmayın dedi. Uykuda oluyor çünkü. Sadece kucaklayin geçmesini sakince bekleyin dedi. Biz panik olunca onlar da daha çok ağlıyor. Eğer haftanın bir kaç günü oluyorsa ve gündüz uyukluyorsa o zaman ilaç veriliyor onun dışında tavsiye edilmiyor. Umarım sizin geçici bir durumdur