Gzd2016 Küçüklükten beri her mide bulantımda bi korku oanik oluyor hatta şiddetlenirse ağlıyorum. Artık psikolojik oldu mesela aklıma düşse direk bulantı başlıyor tüm neşem enerjim gidiyor hayatımı etkiliyor. Merak ettim ben gibi olan var mı veya öneride bulunmak isteyen
Yagmuurr Gzd2016 Ağlayarak kusan ben 🖐🏼 Ah ah neler çektim hamilelik döneminde hatta elim ayağım titrer 😂
Nuray23 Gzd2016 bende kusmaktan çok korkarım. Her kusmamdan sonra ağlarım. Bide ayıptır söylemesi zor kusuyorum🙄 nefessiz kalıyormuş gibi ayy yine bı tuhaf oldum😬
Gzd2016 Yagmuurr çok şükür kustuğum sayılıdır ama bulantı başladığı an ben bitiyorum. Kusmaktan korkuyorum tabi ki de
Splash-Splash-Love Gzd2016 Ay kesinlikle ben öyleyim migren hastasıyım ve atak gelince mide bulantısı da ekleniyor ben o şiddetli ağrı ile bulantı çekince ağlıyorum. Kusmaktan çok korkuyorum çünkü kusunca herkes rahatlar ama ben kusunca daha kötü oluyorum beynim yerinden çıkacak gibi oluyor. Bende çok korkarım kusmaktan öğürsem bile tutmaya çalışırım kusmamak için herşeyi yaparım
Gzd2016 Splash-Splash-Love off çok zor ya kimi insan parmağıyla kendini kusturur falan ne rahatlık yarabbim 😂
Splash-Splash-Love Gzd2016 Bende hep özenmisimdir öyle insanlara 😂😂 Midesi bulanan kendini kusturup rahatlar biz kusmamak için çırpınırız 😂 limon koklamak, dışarda hava almak, başka şeyler düşünmek falan filan. Bizimki daha zor bence 😂
Gzd2016 Splash-Splash-Love ayy aynısı valla 😂 bak bide polo şeker beni rahatlatır her çantam da ve evimde stoğu olur hafif belirtide direk ilk onunla başlıyorum sonra kolonya limon ve ağlamak 🤦♀️
ugursuzsafiye Gzd2016 evet ve ben hamileligim 6 ayi siddetli bulanti kusma yasadim 1 lokma yiyemedim anneme nolur beni icine geri sok diye agladimi hatirliyorum😂😢😢
Splash-Splash-Love Gzd2016 Ay benim midem bulandığı zaman asla bişey yiyemem ki… 😟☹️ Sadece tuzlu limon yiyebiliyorum tatlı biseyi düşünmek bile şiddetlendiriyor bulantımı