Srpslk Tuceeee emzirirken tedavi olunr geciktrmeden tedavinizi olun muhtemelen iltihap olduğu icin antibiyotik verdi mıtlaka kullanın bi sıkıntı olmaz korkmayn on sene diş hekimi asistanlığı yaptım su an bebeğim olduğu icin calışmyrm bende gecen ay emzririken kullandm ve tedavi oldum
Dsedaa Tuceeee bende ağrıyordu dayanamadım daha fazla gittim kanal tedavisi yapıldı 3 gün oluyor rahatladım şükür perşembe de dolgusu var emzirirken de yapılıyor yani
Happyturuncu Tuceeee 1 ay önce yaşadım antibiyotik verdiyse mutlaka kullanın ben kullandım , içmeyince geçmiyor iltihap olursa tedavi başlamıyor parol geçirmediği için doktoruma danışıp arveles içtim siz de danışabilirsiniz
whitechocolatemocha Of en beterlerinden bi hemoroid bi diş ikisini de Allah düşmanıma vermesin çok geçmiş olsun kuzum tuzlu suyla gargara yapıyodum hamileyken rahatlatıyordu biraz