e-kubra Benim dogumdan 2 3 hafta sonra sol memem sağ mememden daha sis ve alt trafi biraz kızarıklıkla morluk arası bir kenkte. Suan oğlum 3 aylık ve sol memem daha büyük duruyor başına gelen var mı?
e-kubra 3MelekAnnesi3 ağrı acı da yok bende ilk okudugumda mastit diye düşündüm ama ağrım yok mastt olsaydım da simdiye kadar duzelmezmiydi
e-kubra Asya2 acaba bir çözümü var mı doktora da gitmedim diyemem neden biri büyük biri küçük diye. Belki sütten kesilince duzelirler kendimi tek sanmıştım
Asya2 e-kubra valla bende küçük olandan emzirmeye çalışıyorum az emdigi icin kucuk kaldigini düşünüyorum