Egeanul 1prens1prensesannesii adının süt reçeli olduğunu bilmeden karamele benzeyen tuhaf bişey yiyince öğrendim adınjn süt reçeli olduğunu😅 güzeldi🤌🏻
MyEternalLoveNoyann 1prens1prensesannesii tadı çok harika ama daha kendim yapma fırsatı bulamadım bende yapacağım ins ilk fırsatta.
Ayseee27 1prens1prensesannesii yaptım karamel gibi ama boşuna uğraşmayın o kadar yapıyorsun değecek bişey değil bence
Zeynepazram Cokk guzell ama sürekli karıstırman lazım rengi baya koyulascak ama cok kalorili tadı enfess ben 1 çay kasıgı kabartma tozu ile yapmıstım biranda taşar gibi oluyo hemen hızlı hızlı karısırın taşmasın