mthnflzr Merhaba, oğlumun gaz sancıları çok ve sma laktozsuz denesem mi diye düşünüyorum. Sindirimi kolay diye duydum, kullanan memnun kalan var mı?
Minel123 mthnflzr kesinlikle tasviye ediyorum 1 buçuk aylık bebeğim var daha önce normal sma kullandım gaz sorunu oldu be kabızlık oldu şimdi laktozsuz olanı kullanıyoruz sindirimi güzel ve gazını kendisi çıkarıyor harika
mthnflzr Minel123 benim oğlumda 40 günlük, hipp combıotıc kullanıyordum doğduğundan beri, gaz sancıları çok olunca laktozsuz deneyeyim dedim. Faydası olduğuna çok sevindim inşallah bize de etki eder
Eminedilmen Minel123 merhaba bende kullanmaya başladım laktozsuz gaz kpnusunfa baya iyi ama ishal oldu dişinden de ishal olmuş olabilir bilmiyorum ama sizde de böyle bi durjm oldu mu
mthnflzr Eminedilmen kesinlikle kullanmayın ben çok pişmanım, oğlum ishal oldu, gaz sancıları tavan yaptı, yeşil kaka yapmaya başladı hemen değiştirdim aptamile geçtim şükür normale döndük
mthnflzr Eminedilmen bulması çok zor eczane marketlerde vs yok internet üzerinden sipariş veriyorum. Diğer mamalara kıyasla çok pahalı ama çok memnunum. Gaz sancıları vs o kadar azaldı ki, kıvranmaları bitti çok şükür. Bulması zor bi mama ama kullanırsan farkı anlarsı