Eafl korkmayın ben 8 aylık doğduğum için akciğerlerim tam gelişmemiş ve yeşil yeşil balgam çıkıyormuş her emdiğimde kusunca antibiyotik iğneler ile baya iyi olmuşum büyükler bilir günlük diyorlarmış eskiden soba olduğu için sobada yakarmış annem o beni rahatlatırmış aktarlarda satılıyor şuan nasıl yapılır bilemem ama dikkat ederseniz geçiyor benim sigara içen biri bile yanıma gelse üstünü değiştirmeden hastanelik oluyormuşum tıkanıyormuşum ama dediğim gibi bronşit artı ciğerlerim tam gelişmemiş o yüzden sizin bu kadar olmaz ilaçla tedavi olmuşum geçmiş oda da buhar makinesi çalıştırın eskiden olmadığı için annem sabaha kadar çaydanlıkta sobanın üstünde şu kaynatırmış