Matmazellll Kızımın saçları seyrek ve çok döküldüğünden kestirdik fakat çabuk uzamıyor tavsiye edeceginiz şampuan yağ vs varmı ?? Evde Hindistan cevizi yağı var onu sürsem olur mu acaba ?
Koala06 Matmazellll Badem yağı sürüyorum ben gürleşti saçları hiç yoktu şimdi çıktılar 3 4 hafta oldu kullanalı
GiybetReis Matmazellll şampuan felan değil de bizim ülkemizin çeşme suları berbat. Aslında o yüzden uzamıyor. Normal damacana suyu ısıtıp o şekilde saçlara kullanın uzar :)
Koala06 Matmazellll Fark edermi bilmşyorum ama sanırım tatlı badem yağı daha iyi olur ben onu kullanıyorum
Matmazellll Koala06 Peki nasıl kullanıyorsunuz haftada kaç kez banyo öncesinde mi sürünce kac saat beklemek gerekiyor
Koala06 Matmazellll 2 günde bir banyo yaptırıyorum banyodan sonra nemli saçına sürüyorum elime az birşey alıp o kadar yıkamıyorum öyle kalıyor♥️
Aslmra80 Koala06 faydası var mı peki kızım 13 aylık hiç kestirmedim hoş kestirsemde yok saç 😀 gören oğlan diyor sinir oluyorum