Vanilyaaa İyi akşamlar hanımlar kızım dünden beri öksürük başladı hasta şuanda sağlık ocağına gittim ilaç verdi ama şuan çok zor nefes alıp veriyor ne yapmam gerekiyor çok tedirginim kızım 3 yaşında bu arada .
Yasemin34 Vanilyaaa salgın 2 çocuğum var 1 haftadır hergün gittim bugün hariç öksürük nefes darlığı geniz akıntısı burun akıntısı düşmeyen ateş şükür bugün oğlumda düzeldi iyiyiz çok geçmiş olsun
aselinannesi06 Vanilyaaa yarım soğana karanfil batırıp yattığı odaya koyun nefes alışını düzene sokar burnu tıkalıysa açar. Kızım da 2 haftadır hasta sadece balgamlı öksürük kaldı ikinci antibiyotiği başladılar ama o da fayda etmeyecek sanırım doktor 3.gün geçmezse alerji bölümüne getirin dedi benim kronik astım rahatsızlığımdan dolayı. Çok geçmiş olsun size de inşaAllah hemen iyileşir yavrunuz 🙏
Tinymom Vanilyaaa 5-6 sarımsağı ezip biraz zeytinyağı koyun sonrasında 3-4 saat buzdolabında dursun yağını ayaklarının altına sürün sarımsak tanesini sürmeyin tahriş edebilir , sonrasında çorap giydirin geçmezse bi kaç gün tekrarlanabilir. Çoğu yerde bunu görüyorum doğal bi yöntem denenebilir bence
aselinannesi06 Vanilyaaa birde petek suluklarından aldım 2 tane onu takıyorum odasına peteğe o da biraz iyi geldi bize
Yasemin34 Vanilyaaa antibiyotik ateş düşürücü 2 tane hava burun spreyi balgam söktürücü öksürük şurubu ama oğlum çok kötü oldu için sonradan balgam söktürücü ve öksürük şurubunu iptal etti dün de ateşi düşmeseydi eğer test yapıp ağır tedaviye başlıcaz dedi çünkü kızımın hasta oldu gün oğlumun da öksürüğü başladı ablasını doktora götürdüm de oğlumu da kontrol ettirdim ciğerlerde problem yok dedi ama çocuğum her geçen gün daha kötü oldu ve hergün gittim en Cumartesi gittim bronşit zatürre başlangıç dedi Pazartesi tekrar gitttim çocuk kötü diyip hava ya başlattılar hergün ilerledi resmen ihmal etmeyin kızım 8 yasında 3 gün için de toplandı ama oğlum 2 yasında 1 hafta resmen sürdü
Vanilyaaa aselinannesi06 teşekkür ederim deneyeceğim 🙏 çok geçmiş olsun bu arada kızımın adida Asel 🍯 😊
TalentedMom Vanilyaaa 20 aylığız oğlum çok hasta doktora gittik grip be uyku var ne yemek çok iştahsız burun akıntısı Çeşme gibi akıyor
Gnss Vanilyaaa biz 1 aydır hastayız ailecek ilk 1 yaşında kızım oldu bana bulaştırdı sonuç hepimiz yine hastayız hiç bir şey anlamadım bu işten bende nasıl salgınmış
Hamzaekrem Vanilyaaa Maalesef öyle haftalardır bizde de geçmeyen öksürük var kaç kez doktora gittik yeni doğan bebekler bile nezle
Kubrasell Benim kızımda 14 aylık sadece burun akıntısı var burnunu yıkıyorum aspiratörle cekiyoruö bir türlü durmuyor ne önerirsiniz acaba bize de
aselinannesi06 Vanilyaaa adıyla yaşasın inşaAllah hepsi 🙏🙏 kızınız çok hareketli mi gün içinde hatta şöyle söyleyim şımarık mı kızınız 🤦♀️ benim öyle de sabahtan akşama kadar hiç oturmaz her yeri karıştırır koşar gezer evin içinde
Eymenalicoban001 Geçen hafta benim bebeğim yoğun grip balgamlı öksürük vardı doktor salgın var boğmaca olmuş dedi ilaç verdi iyi çok şükür şuan
eceunverkanra Vanilyaaa Geçmiş olsun🥺 Benim de oglum hasta, burun akintisi, tikanikligi, oksuruk. Oncesinde ates oldu 39.5lari bulan o zaman bu belirtiler yoktu atesini dusurduk 2gun sonra basladi. Bugun doktora gidecegiz biz de. Salgin var sanirim
Vanilyaaa eceunverkanra Sizede çok geçmiş 🥺olsun eve çocuklarda salgın varmış ben pazartesi sağlık ocağına götürdüm ama yetersiz kaldı bugün hastaneye götüreceğim 🌺🙏
aselinannesi06 Vanilyaaa benimde aynı yatana kadar oturmaz ordan oraya koşar masaların üstüne çıkar ta 🤦♀️
Lalalala1 Vanilyaaa çocuklarda + yetişkinlerdede aynı şekilde salgın var hele bizde ilk önce sabah kalkıyorsunuz hafif boğaz ağrısı sonra bütün eklem yerleriniz ertesi gün boyundan başa baş ağrısı sonrasında ses kısıklığı ben dahil kiminle görüşsem aynı belirtiler varmış dikkat edin🤦♀️
aysun191993 Vanilyaaa Maalesef. esimin ailesi davet etti bu hafta sonu meger esimin yigeni hastaymis öksürüyordu balgamli gece uyuyamadi hastaneye götürdüler. evimize donemedik uzun bir mesafe var. benim de bebegim kapti orda. 10 gun sonra ilk doğum gunu insallah atlatır saglikli bir sekilde bebeklerimiz. Keske soyleselerdi bebegimi hic riske atmaz gitmezdim, sitemliyim onlara da.
Vanilyaaa aysun191993 ya ne kadar düşüncesizler zaten salgınlarda böyle böyle başlıyor bende alışveriş için AVMye gittik eşim kızımızı anneme bırakmamı söyledi ama oda gezsin istedim hep evin icindeyiz sanırım oradan kaptı bir daha asla girmeyeceğim