aysenuuuuuur Kızlar bebeğim zatürre oldu hastaneye yattık bana da geçti doktor senin hastalığın geçmezse bebeğe tekrar geçebilir dedi ve antibiyotik verdi 4 kere kullandım acaba emzirebilir miyim bunu hangi doktora sormam lazim
Keremg aysenuuuuuur canım ben doğum yaptım bebeğim küvezde kaldı. Enfeksiyonum yüksek çıktı doktorum antibiyotik verdi bende kullandıö aynı zamanda sağımda yaptım emzirdimde sıkıntı olmadı. Antibiyotiği en fazla 7 gün kullanabilirsin .
aysenuuuuuur 2 gün kullandım ben canım ama korkuyorum emzirmeye böylede sütümde azalıyor çok üzülüyorum