Canım benim bebegimdede ilk göbegi düştükten sonra kanaması oldu 'araştırdım doktor arkadaşlarım vardı onlarında fikrini alarak çoçuk cerrahiına götürdüm göbek deliği açık kaldıgı için kanama oluyormuş göbegini iki kere yaktılar .önemli bir konudur enfeksiyon kapamadan bir çoçuk cerrahına götür çünkü aynı durumu bizzat yaşadım geçmesini bekledikçe kanama arttı