Masal34 Arkadaşlar 14 gün önce Sezeryan oldum belden uyuşmalı makatımda sancı ağrı oluyor bir de idrarımı yaparken çok acı ağrı oluyor aşırı sızlıyor . Var mı bu durumu yaşayan fikrinize ihtiyacım var şimdiden teşekkürler 🙏🥰
Dnzkizi Masal34 birden gaz sancilari vuruyordu benimde sezeryandan sonra. Sebebini bilmiyordum cozumu falan da bulamamistim oyle ceke ceke gecti 😅
Merveali Masal34 idrarda yanma bende de oldy ama. 3 4 gün içimde geçdi antibiyotiğini kullan ihmal etme
Minikprenseees Masal34 idrarınızda enfeksiyon var benim de yanma olurdu ve wc ye gitmeye korkardım Dr şase verdi 2 adet geçmişti.ertelemeden gitmelisin
HocaAnne Canım bende 15 günlük sezeryan doğum yaptım. Gazdan oluyor o. Bende çok çektim. Duphalac diye bir ilaç verdi doktor çok iyi geldi.
Fabulas Sevim07 doğdu ve ertesi gün hastaneden cıkmadan yaptırdım, şişli memorial Nüvit bey muhtesem biri,yılların sünnetçisi
Fullmoon Masal34 bennn. Beni anlattın. İkiside vardı. Doktor antibiyotik vermişti yanma için. Ama emzirdiğim için içmek istemedm 😁 sonra makatta çatlak var dedi doktor. Onada birsey yapmadım. Bi ay, kırk gün içinde gecti sanırım ikiside ilaçsız.
Melahatciloglu Masal34 bende sezaryen oldum 3 ay oldu hala ağrılarım devam ediyor doktora gittim ama sezeryanla yapılan doğumlarda olabileceğini söylediler yapıncak bişey yok cekicez mecbur
Sevim07 Melahatciloglu benm 5 günde geçti ağrılarım çok ilginç bunları duyunca . Artık ayaktayım her işimi kendim yapiom. Sizde bi an önce iyilesirsnz ins