26 günlük bebeğim var. Gün içinde bazen 3 4 saat sadece emmek istiyor ağlıyor ve uyuyamıyor. Uykuya dalmadıkça emmek istiyor. Bırakrığında sütümü kontrol ediyorum süt de var geliyor. Ama anlamıyorum aç mı kalıyor bu durum neden oluyor. Yardımcı olur musunuz ? Bu durum normal mi ? Deneyimleyen var mıı?