nur0308 Sezaryen doğum sonrası ne zaman adet gördünüz kizlar ben 3 ay oldu doğum yapalı hala olmadı 🤷
zumrabal nur0308 41.gün 😁 ama bunun sezaryen dogumla yada normal doğumla ilgisi yok kişiden kişiye değişiyo
Ayazsrht nur0308 4. Ay oldum cnm 5. Ayda 2 gün sürdü kesildi bidaha her ay düzene girdi 🤷🏻♀️hiçte sevmem ha olmayı 🤦🏻♀️
Minammmmmm Bende bugün ilk adeti gördüm biraz geldi sonra kesilde heralde devamı gelir diye düşünorum doğum yapalı 5.5 ay oldu