Tavsancikveanasi Aynen öyle bende 3 ay kimseyi kabul etmedim 40 mevlidini bile 3 doldu öyle yaptım ki onuda sınırlı sayı ile en yakınlar arasında yaptım.Çağırmadım çok fazla insan evime.Biliyorum çünkü başıma geleceği,her kafadan ses çıkacak.Yok şöyle yapma ,yok şöyle yap,üşür bu çocuk ,aç bu çocuk.Laf anlatamazsın.Lohusa lohusa hiç çekemezdim valla.Ben bütün enerjimi bebeğime ayırdım gayette güzel büyütüyorum allahım nazarlardan saklasın.