Bebeğim 1 yaşında daha yeni ateşli grip tarzı hastalık geçirdik 2 gün oldu ateşi ishali biteli. Tam bitti diye sevinirken dün geceden beri çocuk uyku halinde uyumak istiyor sürekli. Uyanıkken yemesinde içmesinde sorun yok. Ama sürekli uyku halinde. Normal midir bu durum çok korkuyorum bu haline. Eskisi gibi koştursun evin içinde dağıtsın her yeri istiyorum. Bu haline dayanamıyorum 😭