Merhaba anneler,
Size birşey danışmak istiyorum. Oğlum 20 aylık ara ara kulak altında elime top gibi birşey geliyor. Araştırdım, doktorada sordum normal olduğunu vücutta enfeksiyon olduğunda lenf bezlerinin şiştiğini, büyürse eğer sıkıntı olacağını söyledi. Ama anne yüreği takıyorum kafama, Allah korusun internette çok kötü şeylerde yazıyor. Var mı sizinde bebeğinizde böyle bir durum, tecrübelerinizi yazarsanız çok mutlu olurum🌸