iyi geceler sevgili anneler 10.5 aylık kızıma bugün rutin kan tahlilleri yapıldı ve d vitamini max. 80 olması gerekirken kızımda 155 çıktı tüm vitaminleri bıraktırdı doktoru ama içim hiç rahat değil basına gelen varmı varsa nasıl bas ettiniz nasıl düzeldi 😔