Kızlar selam gebelik testi yaptım ama yaptığımı unuttum 🙈 akşam 8 gibi yaptım sabah baktım baktığım da çok silik 2.çizgi vardı tekrar test yaptım çıkmadı büyük ihtimalle çok beklediği için öyle olmuştur diye düşünüyorum. Ama daha önce ki yaptığım testlere de sabah baktığım oluyordu böyle birşey görmemiştim