Kızlar adetim iki gün gecikti. Çekinerek korunuyoruz. Eşim spiral takmamı istemiyor gizli takmak istiyorum ama bir kaç yorum okuduğumda ilişkiye girince hissediliyormuş. Adetim geçti 2 gün normal mi ? Kızım daha 14 aylık hep diyorum Allah isteyene versin diye korkuyorum fikir verin ne yapabilirim ( eşime adet olmadım diyorum hamilemisn test alayım diyor dedim hani sen dikkat ediyordun ediyorum zaten nasip ama bilemezsin diyo rahat baya )