Tazeanneg benim bebeğimde 2 ay 6 günlük. Emziğe alıştır rahat edersin dediler. Tamam kolay uykuya geçiyor ama düşünce uyanıyordu. Baktım olmicak bi daha vermedim, sadece dışarı çıktığımızda ağlıyorsa oyalamak için veriyorum. 5-10 dk emip ağzından atıyor. İyi kötü bi şekilde oyalıyorum, uykuda sıkıntı yaşadık o yüzden vermiyorum. Bi de emzik verdiğim zaman beni emerken de emzik moduna geçiyordu bi süre sonra. Emmiyordu. O yüzden tam alışmadan bıraktım