Bebeğim emzik kullanmıyor başlarda almak istemedi bende vermedim, anne sütüyle besleniyor kilo alımı iyi sorun yaşamıyoruz. Ancak 2 aylık olduğundan beri elini ağzına sokup emmeye yalamaya başladı, oral dönemde olduğu için normal olduğunu düşünüyorum ama aklıma takılıyor emme istediği doyurulmuyor mu acaba emzik vermeli miyim onunda eksisi artısı var kararsız kaldım. Böyle bir durum yaşayan anneler bana yardımcı olur musunuz 😃