Arkadaşlar merhaba bebeğim 6,5 aylık son 1 aydır kakası yeşil ve her emzirdiğimde kaka yapıyor bişeye alerjisi olduğunu düşündü doktorum diyet yaptım süt ürünleri yemedim peynir yemedim ama hala düzelmedi ve çocuğum pişik sürekli kaka yaptığı için başına gelen var mı ?