İştahsızlık sorunu hep vardı, bu ayda hepten arttı. Artık fizyolojik bir problem olduğunu düşünmeye başladım.Gün boyu hiçbir şey yemedi akşam muz ve hurma yedirmeye çalıştım kusacak gibi oldu. Midesinde mi problem var anlamıyorum….ve bu durum beni çok yıpratıyor.. fikirleri olan arkadaşlarımı dinlemek isterim