Sevin canım Rabbim ne güzel layık görmüş vermiş 🥰 Ahh sezeryan olmasam bende hemen 2. Yi planlıyordum daha bunu doğurmadan 🤣🤭 Yalnız büyüdüm kardeşim yoktu hep imrenirdim abisi ablası kardeşi olana ve derdim yaparsam peş peşe 2 kesin yapıcam beraber büyüsün diye ama evdeki hesap çarşıya uymuyor zorunlu sezeryan oldum kalp sorunu yaşadım o yüzden doktorum sakın ha sakınn dedi bana 5 sene beklemem gerek şimdilik... Evlat cennet nimetlerinden biridir... Şükürler olsun ki Rabbimm seni o nimet ile yine ödüllendirmiiş🤗❤️ Bebek rızkı ile gelirmiş hem 👣 Rabbim gücünü kuvvetini artırsın yardımcın olsun inşallah... 🥰