Kuzeybabyy Eymeninannesi21 evet evet her şeyi ısırıyor kafayı sallıyor 🥲 zor bir süreç bakalım normale dönğcek mi uykusu filan huzursuzluk biraz geçicek mi göreceğiz sizin yavrunuzunda sıkıntısız çıkar hemen inşallah 🙏 ❤️
EB1661 Oznr11 9.5 aylık dün ilk defa üst üste 6 kere kustu ama böyle ağlamak yok ısırarak titreye titreye 2 gündür ağlıyo ek gıda ne versem yerdi şimdi karanfil zeytinyağ yapmıştım onun için bile açmıyo ağzını doktor herşeyine baktı herşeyi temiz çıktı köpek dişi şişmiş baya birde azılardan ikisi bir olunda olmuş dedi hep kucak hep ilgi istiyo ben böyle bişey görmedim diyebilirim ama her çocuk bir değil belki rahat çıkarır senin bebiş
Nurgokcee EB1661 yalnız değilsin bacım 3 günde 4 5 saat anca uyudum diyebilirim geceleri ağlamak huy oldu ağlamaya başlayınca assla susmuyor sürekli meme de durmak yanımda oturmak istiyo alt iki dilimiz çıktı çok kolay bi şekilde ondan sonra yukarıdan bekliyorduk ama köpek dişleri gelmeye karar verdi 3 gündür evladımı tanıyamıyorum
Oznr11 EB1661 ay inşallah rahat cikarir bizim 2 azi 2 kopek disi geliyomus doktorumuz bile dayanamazsın kac evden die dalga geçiyor simdilik bi huzursuzluğumuz yok bakalim insallah olmazda 🙏
babyrose Kuzeybabyy geç çıkması daha iyidir zaten 😏 her çocuk biriciktir gelişimi kendine göredir. Darısı bizim başımıza bizde geceleri huysuzuz her şeyi ağızlıyoruz sağlıkla gelsinler ağızsız sızısız inşallaj💕
mom1236 Sema0951 yarın sağlık ocağında aşımız var kuzum sorucam bi. 1 yaşında kontrolde doktorumuz sorun yok normal demişti bakalım
EB1661 Kuzeybabyy Şuan 2 gündür öyleyiz güler yüzüne hasret kaldım yavrumun resemn kulak çekmeden koparcak kulağını resmen 🤦🏻♀️
Annepandaa EB1661 osanit diş topu önerebilirim. İlk dişi tam 6 aylıktı çıktı ateşi çıkmadı ama sakin olan kızım 2 gün gündüzleri çok inledi. 3 gün oldu diş topu aldık kullanıyoruz. 2.si bugün gözüktü ne ağlama ne mızıklanma hiç bir sorun yaşamadım. 15 gün arası var dişlerin.
Eylusunannesiii Kuzeybabyy İnci gibi disleri olsun insallah😍 benim kizimda 9 ay 18 günlük 1 hafta oluyor çıkaralı 🥰
Enfalmina Kuzeybabyy kız>mda 9 aylik olcak nerdeyse hala çıkmadı çok huysuz umarım bizim dişimizde çıkar😁
ze00 Enfalmina bizde çıkarmadık daha iyi bari tek değilmişim acaba bi sorun mu var diye düşünüyordum 😂
EB1661 Annepandaa Şuanda 7ci dişi patladı sakinledi azcık ama şimdiden alıp kenara koyim son diş patlayana kadar bitirdi bizi saolsun bu sefer hazırlıklı olim tetagil kullandık ama çok fayda etmedi heralde bilemedim
BenMathilda Annelerimiz, forum kurallarına aykırı durumlarla karşılaştığınızda lütfen cevap vermeden bildiriniz. Post içerisinde gerekli mudahale yapılmıştır,keyifli forumlar dilerim. 🌹
SevdAyaz 9 ay 14 günlük oğlum 2 gün önce ilk dişi göründü bizim de💙 ve huzursuzluk had safada. Bize de tetagil ve karanfil kürü iyi geldi. Dönüşümlü veriyorum daha iyi şuanlık. İlk ben gördüm çok acayip heyecan yaptım😂 bütün bebitolar rahat rahat çıkarır inşallah💙
Eylusunannesiii SevdAyaz Ayy bende karanfil kuru yapıyorum gerçekten tek rahatlatan sey diyebilirm 😍 tetagili verirken aşırı zorlanıyorum sen nasil yapiyosun canim
SevdAyaz Eylusunannesiii benim oğlum çok sevdi Allah dan paketi açarken heyecanlanıyo açıyor ağzını hemen maşallah😂
Beyzaaa19 Benim kızım da 9 aylık çıkarmıştı oğlum şuan 5 ay 5 günlük öksürük hirlti ve aşırı huysuzluk var dişlerini dehşet kasıyor deliriyor resmen yani kizjm 9 aylık çıkarttı açıkçası oğlumda öyle olur dedim ama çıkartacak galiba sulu kaka hafif ateş var