Arkadaşlar bebeklerinize biogaia damla kullananlar günde tek bir öğününe mi 5 damla damlatıyorsunuz yoksa o 5 damlayı gün içine mi bölüyorsunuz teker damla olarak farklı kullananlar var da ben genelde akşamları bir mamasına 5 damla damlatıyorum o kadar günde bir kere