BARTUMOM bende bunun daha uygun ve renk seçeneği olan elbiselere baktım çiçek sepetinde daha uygun canım oraya bakabilirsin modeli beğendiysen ben aldım yanları açık geldi içine gömlek giydirip sporlasturmak istemedim yanlarını ve önünü terizide kapatmayı düşünüyorum ben saks mavisini aldım ve orda çok daha güzel bak derim